Wednesday, February 14, 2007

Gde je nestala muzika..?

Sa duznim postovanjem obozavaocima danasnjih narodnjaka,ja ih se iskreno gnusam.Ne samo da pesme nemaju melodiju,tekst,ritam,vec i osobe koje pevaju nisu obdarene narocito.Ja mozda i nisam u pravu,ali s moje tacke gledista... Moji prijatelji slusaju narodnjake (ne svi,ali dosta njih),a i oni su se u ocetku njih iskreno zgrozavali.Pa su pocele price:Mia,pa i tebe ce uvuci zabava i ludilo! A meni dodje da im kazem:Koji vam je andrak?
Nekako mi je bezveze da ja slusam neku muziku "pod uticajem okoline" ili "zato sto svi to slusaju"... Ako ja ne zelim da slusam,ostavi me bre na miru,a onda me sve gledaju nekako ispod oka,otprilike kao "s ovom nesto ne stima..." (sa izuzetkom mojih najblizih prijatelja). Ja sam za postovanje tudjih muzickih ukusa,ali ipak je to ponekad jace od mene.Ja sam se potrudila da uocim sta to ima lepo u "turbo folku" kako ga vec zovu,a sto sam vise istrazivala i saznala-to me je vise uveravalo da je moj ukus ispravan.A opet,ima li "ispravnog ukusa"? Mislim,svaciji je ukus poseban,pa odakle meni prava da kazem da je moj ispravan,kad svi verovatno isto misle za sopstveni ukus?Ja nisam nasla nijednu jedinu prijatnu,lepu,opustajucu stvar u vezi turbo-folk pesama.Jezivo da osecam toliki prezir prema nekoj muzici...Cak ni prema repu (koji me jednostavno zivcira) ne osecam toliku gnusanje.

Da,sta jos...?

Danas je Dan zaljubljenih.Svi koji slave,neka slave,sretno im bilo! Ipak,da napomenem:lepse bi i toplije bilo da se prema vama dragoj osobi odnosite nezno ne samo 14. februara,vec da postoji barem jos 20,30 14. februara u godini.Sve najlepse zaljubljenima! ♥

2 comments:

Anonymous said...

Nagli pad sistema vrednosti kod nas je uslovio i slusanje te turbo folk muzike. Mediji su delimicno krivi za to.

Muzika "pod uticajm okoline" je tek posebna prica s obzirom da je "uticaj okoline" odlika plemenskog drustva (kakavo je ovo nase).

Negde sam procitao da ce mozda RHCP doci u Srbiju, e to bi bilo nesto najlepse sto bi se moglo dogoditi u ovoj zemlji!!!

MiaComic said...

Tacno tako! I ja zeljno ocekujem dolazak RHCP-a ,sto ne znaci da sam fanatik ili Boze sacuvaj,nesto slicno,jednostavno mi prija normalna muzika.A ko zna? Mozda i nekima otvori oci... :)