Saturday, May 19, 2007

Danas je bas siv dan.Ceo dan pada kisa,nigde ne mozes ni izaci...A jos i pomalo uspavljuje...
Bas je vreme cudno poslednjih dana.Mislim,pre samo par dana bila je vrucina,vise od 30 stepeni,a sad je pala na 20 stepeni,i nize...
Danas sam jos i procitala da se Antartik postepeno topi.Kako je neobican taj paradoks:odnos ljudi i prirode,a opet covek gotovo svega sto se dotakne unisti..Bas sam razmisljala sta ce biti i potrefilo se da sam to vece gledala "Dan posle sutra".
Uglavnom,u razgovor sa mojom bliskom drugaricom uvukla se i po koja rec o gore pomenutoj temi,na sta je ona,mrtva 'ladna,odgovorila:"Pa sta me briga.I onako cu do tada umreti." A ja se prosula od smeha.Ona je bas odlicna osoba, uvek je smirena,pa cak i u obicno stresnim situacijama.Njen izraz lica je nemoguce opisati,mozda nesto poput:"Boli me uvo za sve..." ,ipak ne to,jer je odgovorna...
Jednom sam je pitala (u sali) da li guta neke tablete za smirenje,na sta me je ona samo pogledala i podigla levu obrvu.Njene grimase su za umreti.. :')

Planiram da procitam knjigu "Za crnom devojkom" od Aleksandra Tisme.Prve recenice su veoma interesantne i odmah su me privukle:"Crnu devojku upoznao sam u istoj prilici kada i plavu,negde tokom prve zime posle rata..."Mrzim kada citam knjigu tako "iseckanu",ali mi se nekako uvek nesto drugo ispreci...Uradi ovo,uradi ono,ni nemam mnogo vremena za odmaranje.A ne volim da pocnem knjigu,procitam nekoliko poglavlja,pa nastavim za nedelju dana,usput zaboravim uopste o cemu se radi.


Eh,cini mi se da je kisa stala...Ne cuje se vise lupkanje kapi..i vec se poceo siriti onaj prijitan i svez miris..Samo sekund...


E,tako..Sada sam sirom otvorila prozore,prethodno je bio tek malko otskrinut.

Jos jedna bitna stvar:onaj problem u komunikaciji,sa onim "jednim" je prevazidjen..I to tako odjednom,kao da nista nije ni bilo..Ne interesuje me mnogo sta se desilo,samo mi je drago da jeste.Lepo je ponovo razgovarati sa njim.Mozda bi me i trebalo interesovati,da bi uvidela sta sam pogresila,tako da to ne ponovim..Ali ne bih sad sve to da zeznem,da pominjem prosle teme...Mada-errando discimus (na greskama ucimo)


Evo ponovo ove dosadne kise...Za danas ni nema toliko toga da se kaze,ali sam ipak odlucila da posaljem post (najverovatnije smarajuci sa ne-toliko-bitnim sitnicama) da se zna da sam ziva.

Cogito,ergo sum. :)

2 comments:

Anonymous said...

eh a ja sam juce proveo skoro ceo dan napolju, pokisao sam 3 puta :). Bio sam i do Bulevera a tamo sve bara do bare, guzva u prevozu... uzas.

U vezi Antartika ne znam sta bih ti rekao. Pripremicemo se docekamo pingvine, evo ja cu kupiti jos jedan zamrzivac (namerno ne kazem frizider , da se ne shvati pogresno) pa ako neki navrati da ga mogu smestiti :)))

MiaComic said...

;)