Tuesday, May 22, 2007

Mene svakodnevno iznenadjuje ucmalost Srbije.
Ja ne mogu da verujem da su ljudi toliko zaslepljeni,da se vode glupostima,da pricaju kojesta.Uopste mi nije jasno da li to rade nesvesno ili svesno,ali znam da me ostavlja bez teksta.Slusam i uocavam, jednostavno osetim cirkulaciju suvog vazduha u grlu,ispustam neke visoke (ali ipak neartikulisane zvuke),cisto da ispunim tisinu i smislim sta da kazem.Ali nema reci..Toliko sam zgranuta i sokirana,da...Jednostavno...
Sta se bre radi?!
Kako se samo moze tako..?Ja znam mnogo veci broj mladih ljudi,inteligentnih koji bi mogli da izvedu Srbiju na neki put,svetliji.
Sve sto vidim na tv-u jesu medjusobne prepirke,po koja ubacena ulizivacka neiskrena rec gradjanima (to samo ako se sete),upotreba dugih,ali praznih reci (sa ciljem obmane drugih,da se mozda pomisli kako su pametniji),zatim navodjenja stavova i clanova,u slucaju povrede poslanika (cisto da se vidi da su listali),vidim laz,muljanje,nebrigu.Da ni ne pominjem tapsanje i podrsku pripadnika iste stranke i zvonce koje bi trebalo smiriti poslanike (mos' misliti)
CAST IZUZECIMA,KOJI UISTINU POSTOJE,KAO SVETLA TACKA U TAMI.HVALA BOGU,PA POSTOJE I TAKVI,KOJI ZNAJU STA RADE,KOJI SU POSTENI I KOJI SE ZAISTA BRINU ZA GRADJANE.

Nazalost je takvih malo.

Sto je jos vise za zaljenje-takvi ljudi nisu "rezervisani" samo za politiku.Naprotiv-njih ima svuda,u svim segmentima drustva.Pa i u narodu.Pitanje je samo koji su u vecini...Mislim da se sada to vec vrlo dobro zna-vrlo se lako zakljucuje iz proteklih godina i kvaliteta zivota.Uz to,ako samo pogledamo stvarnost kakva jeste,ako uocimo sve faktore koji uticu na stvaranje buducnosti,ne trebamo biti baba Vanga (ili sl.) da bismo mogli predvideti istu.
Potrebno je samo zdravog razuma,a ja se necu baviti "gatanjem" (na tom bih polju ipak misljenje zadrzala za sebe,a kod Vas bih,nadam se,otvorila temu za razmisljanje)
Opet je pala kisa,bas je bila oluja.Do djavola i sa globalnim zagrevanjem.
Sve smo zasrali (da me izvinete na recniku,izbegavam ruzne reci,ali trenutno nema bolje...)!!!

Niko ne moze da sa sigurnoscu kaze koliko ce jos biti snage i volje za borbu,jer nema motivacije..
Do djavola,jednom nogom smo vec u grobu.

Najvise me zivcira ocigledna slabost ljudi,koji nemaju puno da kazu ni da daju,pa uskoce odmah kada neko drugi nesto zasere.To je ta tehnika (krajnje providna za pravo oko) pljuvanja drugog,radi izdizanja sopstvene vrednosti.Koje gotovo i da nema.Ne mogu da verujem koliko ljudi pokusava da nekom "precicom" dodju do cilja,naprosto mi je to fuj,tolika mrznja i necisti zivot.Ne znam sta mi je strasnije:ako oni to ni ne znaju,ako nisu svesni da rade pogresne stvari ili ako su svesni,i to rade sa cistom savesti.
Onda kada pljuju ostale,i to po osnovi laznog patriotizma,pogresnom pravcu zivota...A SAMI SU TAKVI!!!

Pa,bre,kako vi mirno spavate?!

Pakao!
Sada sam se jako iznervirala i istresla,idem da pojedem sladoled,da se smirim...

1 comment:

Anonymous said...

Добар старт