Thursday, June 07, 2007

E tako.

I ja sam propala,jedna od otpisanih,zaljubljena.
I ako su vec pocela govorkanja mojih prijatelja da imam isuvise visoke kriterijume (a i oni malo preteruju...malo vise) eto.Desilo se.I sta sad,jbg.

Bas je super lik...

Da se ja sad ne bi nalupetala gluposti-bolje da promenim temu ili jednostavno odem...

Menjam temu:znaci,prijateljski savet:NEMOJTE JESTI DOK GLEDATE TV.
Ja ni ne gledam cesto televiziju (najveci razlog je zato sto je uglavnom djubre),ali eto mi je nesto doslo...
Uglavnom,uzela ja da jedem,tostirala kiflu (vrlo je verovatno da samo ja znam kako je to moguce) ,i pocnem vrteti kanale.Stignem do RTL-a,a oni,eto bas fiiiino rezbare neki les dok meni curi kecap iz pizza-kifle.Hvala vam,CSI strucnjaci,zbog vas sam preskocila veceru.Obicno nisam gadljiva,ali eto,to je bila kap koja je prelila casu.
A mozda bih i stvarno trebala da im se zahvalim (ovaj put bez sarkazma) jer sam preskocila vecer (a lekari i nutricionisti kazu da nije zdravo jesti uvece i leci punog stomaka).
A meni se,opet,fucka.Puno se krecem i bas mi prija da nesto gricnem uvece.Skromnost je vrlina,da,ali ovde je neizostavno reci da ja imam lepu liniju. Valjda mogu sebi da priustim nekoliko vecernjih uzinica.Nikad nisam niti cu se opterecivati kilazom (doduse,nikada ni nisam imala neke preterane probleme-tu i tamo nabacim koju kilicu za vreme praznika :) ).

E,u mom su prelepom gradu procvale lipe.Ceo grad mirisi izrazito lepo...Vreme je opet tako,
nit' smrdi ,nit' mirisi.Ujutro je hladno (onako-za duks,jaknu) a tokom dana je za umreti...!

Pre nekoliko nedelja me je do kuce pretio neki pas lutalica,ali tako milog i pitomog pogleda.Imao je pomalo tuzne oci.Svaki put kad sam ja zastala,zastao bi i on.Neka mesavina,ali tako lepog izgleda.Crne boje,sa belom flekom po trbuhuali crnim sapicama.Jako mi ga je bilo zao,ipak ga nisam mogla uzeti....Ne znam zasto,ali nazvala sam ga Dzumandzi.Kao onaj japanski sumo rvac (za njega sam cula od tate,uf,tek je to duga prica...).

Dzumandzi,slatkis♥
:)

4 comments:

Anonymous said...

Ja se plasim pasa lutalica, kad se vracam iz grada kasno moram da zaobilazim potencijalna mesta gde se okupljaju copori pasa lutalica. Jednom su me napali ni krivog ni duznog :) Interesantno kako oni postaju agresivni samo nocu posle 23 h

MiaComic said...

Znam,mene je napao neki pas,ali nije bio lutalica,vec jedan jadnik kog niko ne voli,vec ga samo puste samog da obavi to sto ima...
Zapravo,zajasio mi je nogu..Ehm..
Nije smesno!Ja da se izmaknem,a on poceo da rezi i zario svoje male kandzice u moj farmerke.Ostale mi i ogrebotine!
Na kraju je (Hvala Bogu!) izasao taj,nazovimo,"vlasnik" i pozvao ga k sebi.NIJE SE NI IZVINIO! (Jel izvinio ili izvinuo...?)
Ali je Dzumandzi bio jako sladak,mali i umiljat. :)

Anonymous said...

izvinuo :)))

MiaComic said...

E,tako.I danas smo nesto naucili.
:)