Sunday, June 17, 2007

Eto mene opet.

Sta ima novo kod mene..?
Pa,za pocetak,smrtna sam se posvadjala sa,nazovimo "vrlo dobrim drugom".Ja majke mi,vise ne mogu da ga trpim.Non-stop pravi neka sranja,ego-centrican je i sebican,hoce da se pomiri samo kad to njemu odgovara ili kad mu nesto treba.Iskreno,boli me uvo.Ja takve ljude ne trpim niti se sa njima druzim.Tako da,brate,putuj gde god 'oces i nek ti je sa srecom.
Zao mi je,to stoji.Ali ja njega vise ne znam.Sto sad da nastavim da se druzim sa njim,kada me to "prijateljstvo" gusi..?
Promenio se,mozda sam i ja...I nema tu neke nauke-prosto smo se udaljili.Ruzno je reci,ali lakse se dise.

***

Smrsala sam,ali ne namerno.Ozbiljno!70% pantalona su mi siroke u sturku,a na koga god naletim,pita me "sto si ti smrsala,pa dobro si izgledala i onako.." ili "zar TI drzis dijetu..?!"
Nisam namerno,majke mi!
Sacuvala sam bila pantalone koje su mi bile tesne,pa kao,neka ostanu u ormaru,mozda jednog dana smrsam.Ja tako imam svoje periode-malo se ugojim,pa mlao smrsam.Ali sad nisam namerno!
U svakom slucaju sad mi te teksas pantalone savrseno odgovaraju.Sta ces.

***

Ostalo mi je jos malo da procitam drugi deo "Dekamerona".I moram priznati da mi se knjiga uopste ne dopada i da sam razocarana.Ocekivala sam od Bokaca vise,narocito zbog tog svecanog tona punog strahopostovanja kada neko stariji prica o "Dekameronu" ili uopste Bokacu kao vaznom ciniocu vremena humanizna i renesanse.
Nisam odusevljena knjigom....

***

Pre par dana sam OPET pokisla.I bila sam izrazito pametna pa sam obukla bele lanene pantalone (uprkos vremenskoj prognozi,racunala sam-ma nece mene stici).Mojoj pameti nema kraja-nisam ponela kisobran opet se uzdajuci u srecu.
I tako su mi se pantalone providele,a ja imala ljubicast donji ves... Bila sam bukvalno namocena kao sundjer...Kako mi se natopila odeca,pa sam se kretala ka milom mi toplom domu,odeca mi je postajala sve teza i teza...Onda je otpor vazduha postajao preveliki,pa je izgledalo kao da sam u nekoj slow-motion sceni iz filma...Neki su ljudi stojali sa strane zasticeni ispod svojih kisobrana i smejali mi se...Najpre sam ih mrko pogledala,ali sam onda uvidela da je celokupna situacija stvarno smesna,pa sam pocela da se smejem samoj sebi.Isla ulicom i smejala se od srca samoj sebi.
Kao sto rekoh,ne volim kisobrane.Uopste mrzim sve dodatke-kisobrane,vunene kape i rukavice..Volim da nosim salove u zimu,to mi bas prija.Ili povremeno kackete,kad uprzi zvezda. :)

***

Idem sad da se nadjem sa drugaricom na palacinkama.Upravo me je zvao onaj gore pomenuti...Ali sad ja necu...Ne zanima me...

:)

2 comments:

Anonymous said...

E i ja sam smrsao,:) Ja mislim da je to zbog ovih velikih vrucina, ja kad se vratim kuci donji deo majice mi je skroz mokar, dolazi do topljenja :))

MiaComic said...

Zanimljiva teorija...

Krajnje logicno..A i leti nekako nemas apetit ni za sta...

:)