Tuesday, June 26, 2007


Trenutna lista u winampu:
1.Alcazar-Crying at the discotueqe
2.Rockwell-Someones watching me
3.Idoli-Dok dobuje kisa
4.Divlji andjeli-Voli te tvoja zver
5.Def lepards-Pur some sugar on me
6.Bon Jovi-Living on a prayer
7.Sting&The Police-Roxanne
8.Sting&The Police-Message in a bottle
9.Sting&The Police-Every breath you take
10.A-ha -Hunting high and low
11.The Bangles-Walk like an Egyptian
12.b 52's -Love shack
13.Steve Harley & Cookney Rebel-Make me smile
14.Duran Duran-Hungry like the wolf
15.A-ha -Take on me
16.MC Hammer -U can't touch this
17.Parni valjak-Pusti nek' traje
18.Ramones-I wanna be sedated
19.Spin doctors-Two princess
20.Harry Belafonte-Banana boat
21.Aerosmith-Janie's got a gun
22.Beach boys-Kokomo
23.Europe-The final countdown
24.Eurythmics-There must be an angel
25.Eurythmics-Sweet dreams
26.Flying lizards-Money,that's what I want
27.Kaja Goo Goo -Too shy
28.INXS-Need you tonight
29.Rod Stewart-Hot legs
30.Manu Chao-Bongo
31.Queen-We will rock you
32.Queen-We are the champions
33.Weezer-Beverly Hills
34.Tom Jones-Kiss
35.U2 -Beautiful day
36.U2-Stuck in a moment

Sad sam u takvoj muzickoj fazi,to mi najvise prija.Bas cudno kako je to promenljivo...A i kad je ovako vruce,najvise mi prija strano-starije... Mislim,to mi nikada ne moze ne prijati... ;)

6 comments:

Anonymous said...

ooo novi dizajn bloga,lepo lepo, samo slika ti se nije bas uklopila u header :))

uhhh, sad videh, lepo ti drustvo u bloggrolu (links), pogotovo to na vrhu,

Zamolio bih te da izbrises mene odatle, a ako to citas onda zaobiđi moj blog, nemamo o cemu pricati.

MiaComic said...

Ok,izbrisala sam te..Samo ne kontam sto si tako nadrndan,barem takav utisak odajes.
Da zaobidjem tvoj blog?Vazi se.

Anonymous said...

tnx
izvini sto sam namcor, preterao sam sto se tice drugog dela komentara, bar ti nisi zasluzila da tako nesto napisem, ali kad sam video ko sve ulazi u 'linkove'... pa taj na vrhu je dolazio na moj stari blog da vredja i pljuje nicim izazvan, pa tako nastavio i na blogu jedne druge blogerke gde je imao siroku podrsku te domacice, koja mu se zamisli jos na kraju i izvinula. Elem, nije to sve toliko bitno, pisem ti ovo da znas zbog cega je bila ovakva reakcija.

MiaComic said...

Ja tog coveka ni ne znam,ali sam sasvim slucajno naisla na njegov blog.
Ne kontam sto bi ti vredjao blog,po sopstvenom opisu deluje ok.
Nalazi mi se u linkovima jer pise o knjizevnosti i blog deluje zanimljivo,narocito zbog zajednickog misljenja oko pojedinih stvari.
Nisam imala pojma da je takav..

Anonymous said...

nije vazno zaista, malo sam impulsivno reagovao,ali nije mi zelja da ulazim u tvoj ukus po pitanju blogrola, zato sam i rekao da mene obrises.

Izvini sto sam pokvario post, sto se mene tice mozes izbrisati ovu nasu polemiku

Anonymous said...

треба проверити:)