Tuesday, June 26, 2007

Ljudi i inteligencija (idu li te dve stvari uopste..?)


Ljudi su,u sustini,prostonarodnim jezikom receno-veoma zatucani.Zaista,vrlo kompleksna bica.Samo mali deo uistinu razmislja.

Moja mi je drugarica ispricala jednu anegdoticu:pita ona svoga oca (koji sedi sa tupim telecim pogledom),sto sedi tako zamlisljen,na cega joj on odgovara-"samo sedim,duso".

:)


Kako dobiti status intelekta u drustvu?Zasto se uopste javlja potreba isticanja?


Mali broj ljudi tezi da se istakne u drustvu,odnosno da odstupi od vec "propisanog sablona".To najcesce rade postepenim odstupanjem fizickog izgleda od ostatka sveta,kada dobiju status "cudaka".Bez obzira na fizicki izgled,to su mlade nade..

Kako je ljudsko drustvo oduvek bilo i ostalo licemerno,zalazuci se za jednakost,a opet svesno deleci ljude na "slojeve",danas postoje fenseri,metalci,pankeri,snobovi,kurve (ili kucke,kako vam je drago),luzeri i neutralci...

Ja sam oduvek bila protiv toga,ali je cinjenica da se ljudsko drustvo i samo deli na te "grupice",prema sopstvenom interesovanju i nacinu zivota.Tako je postalo nezibezno da fenserke dobace nesto luzerima i da ih ovi isti (inace viseg intelektualnog nivoa) ukopaju sa samo jednom recenicom (kod kojih one ne raspoznaju polovinu reci).Neizbezni su i mrki pogledi metalaca na svakog ko im se priblizi u opsegu od 20 m (cast izuzecima).

Kao sto rekoh,ja sam protiv podele populacije,svaka jedinka je svoja.Ali mi se ponekad ucini da zivimo u coporima,a ne u normalnom drustvu.

Zivi i pusti druge da zive.

Kao nevini posmatrac sa strane,nije mi mogla promaci ni sledeca cinjenica:neki od ljudi imaju sjajnu licnost koju prikrivaju samo zato da bi se uklopili u neku od gore pomenutih grupica.

Hvala Bogu,pa ja niti moji prijatelji ne pripadamo ni jednoj od grupa (mozda smo,eto,neutralci,u smislu da smo svoji,da smo "nesvrstani").Stvari se ne izmicu kontroli,a ni ja ne zahtevam da se sad ceo svet uhvati za ruke i pocne da peva "Give piece a chance".To je krajnje nerealno.

Sve navedeno je tako kako je,i ne moze se nista uraditi.To je eto samo neki moj komentar/kritika na danasnje vreme.

Biti svestan svoje razlicitosti je fantasticno,pogotvo ako su razlike zasnovane na slobodnom izboru i postovanju sopstvene licnosti.Ko zna koliko je jos onih koji nisu kao drugi,ali se samo pretvaraju,da bi se uklopili..?

Kad vidim kakav je svet,pomislim:"Uf,sto je dobro biti ja..."


No comments: