Wednesday, March 07, 2007

Cokolada,slatki greh


Njam,njam... Sa jagodom i od lesnika...




O bombonjerama da se i ne govori... A Ferrero Rosche-bezobrazno skupi,a tako dobri..!




Ja uzivam u ukusu cokolade i u tom dejstvu koje ima na mene.Imam par prijatelja koji su ovisnici o cokoladi,bukvalno coko-narkomani.Ne prodje ni jedan jedini dan a da ne pojedu po jednu cokoladicu.





Naziv cokolada potice od reci Xocóatl (Xócoc sto znaci gorko i atl sto znaci voda).Cokolada se dobija mesanjem kakaove mase i manje ili vece kolicine secera.





Kakaovo drvo je neugledna biljka koja potice iz Juzne Amerike.Prosecna velicina iznosi oko 10 m.





Cokolada nije dobra za zube...?





Pojedina istrazivanja tvrde da je cokolada dobra za zube.Tajna se krije u ekstraktu ljuske kakaovca, koju proizvodaci uglavnom - bacaju...


Ekipa istrazivaca na Sveucilistu Osaka u Japanu otkrila je aktivni sastojak u ljusci zrna kakaovca koji ubija bakterije u ustima i sprecava nastanak karijesa. Problem je sto proizvodaci cokolade ljuske uglavnom bacaju...


Da..U svakom slucaju,perite zube... :)





Neki kazu da je cokolada dobra za srce.A ono sto je sigurno jeste da popravlja raspolozenje.Svi smo kroz to prosli:los dan-posegni za cokoladom.Ova slatka poslastica smiruje stresne trenutke i pomaze pri koncentraciji.A uz sve to je i prokleto dobrog ukusa. :)








2 comments:

Anonymous said...

super, nisam znao da je cokolada zdrava, e sad cu tek da jedem u neogranicenim kolicinama.

ja sam zavisnik od cokolade :), kad nema u spajizu nikakva cokolada ja uzmem onu za kuvanje sto keva kupila za kolace :))

MiaComic said...

Isti slucaj! Cokolada za kuvanje u najgorem slucaju,malo je gorka za moj ukus,ali ipak... Kad postoji zelja za slatkim,bas i ne pravim pitanje.. :)