Saturday, March 31, 2007

Bravo ja! (skromnost je vrlina..)

Upravo sam se vratila od drugarice.Napolju sam od sest sati.Mrtva sam umorna,ali ipak mi se ne spava.Kosu sam oprala negde oko cetiri,ukovrdzala se maksimalno,izgledam kao..Ma ne znam,vec se navikavam na kovrdze.Uvek sam ravnala kosu,a sad se jos nekako i ponosim na lokne.
Jutros mi je nesto doslo,pa sam potrzila stari dnevnik.Kada sam ga konacno pronasla,istraumirala sam se.Koja sam ja budala bila! A,ipak,ponosim se sobom jer sam napredovala.Iz svog danasnjeg ugla,bila sam glupa,nervirala se oko sitnica i suvise zadrzavala na glupostima.
A sada...
Sada mi je nekako krenulo.Uopste,ovako,sa zivotom.Nekako sam pronasla ravnotezu,sve mi ide.Voljena sam i volim,imam prijatelje i porodicu.Cenim svoj zivot i ljude oko mene.Ranije sam svirala i gitaru i klavir,sada i ne toliko.Mislim,zasviram ja ponekad,za svoju dusu,ali opet... Uzasno mi je glupo da istovremeno radim sto poslova,pa nijedan ne uradim kako treba i do kraja.
... Krci mi stomak.Koliko sam bila napolju,nisam nista pojela,popila sam samo pola flacise neke skupe negazirane mineralne vode koja,uzgred,ima ukus cesmovace.Jede mi se nesto zacinjeno..

***

Pre par noci,negde oko tri ujutru potukla su se dva momka ispred kladionice,koja je odmah tu do moje zgrade.Probudio me je grub muski glas koji je smirivao dvojicu besnih.Naravno,nisam mogla da zaspim.I sta sad,kad se vec toliko deru,da barem cujem o cemu je rec.Onda shvatim da se radi o izvesnoj Dunji,koja je sada u vezi sa jednim od te dvojice,dok je taj drugi njen bivsi.Za ime Boga,koliko je nesloge stvorila jedna zena!Podrazumeva se,obojica su bili pijani do daske.Jedan je govorio nesto u stilu:"Kako samo mozes.. Sta uopste ona trazi sa tobom,nisi joj ravan..." (izuzev mumlanja u pijanom stanju,otprilike je tako nesto izgovorio bivsi...) Bilo je odvratno,ali ja eto to moram ispricati.Jer su mi oduzeli mojih 5-6 sati sna ili negde oko 1/4 dana,sto je,priznacete,puno. Nitkovi. A svadjaju se oko gluposti.Mada,sta ja znam sta je jadnicak proziveo..
#1 izjava dana:Zene pola zivota pokusavaju da izgledaju starije,pola zivota da izgledaju mladje.Prvo kada su mlade,tinejdzerke,drugo kada ostare.Nikada nisu zadovoljne.


***ignorisite me ako vam nesto smeta,to vise glad govori iz mene...sad odoh da jedem.. :)

3 comments:

Anonymous said...

ja nisam nikad imao dnevnik, ali se secam da su devojcice u osnovnoj skoli imale spomenare , pa su nas decake onda zvale da nam neka pitanja postavljalju :)

a to oko veza mi nikad nije jasno.Zasto se ljudi svadjaju? Logicno je da se neko oseca povredjenim pri raskidu veze, ali nelogicno da se zapocinje svadja. Mislim da je kljucna stvar to sto neko misli da je porazen i to onda postaje okidac za svadju. Po meni tu je najvaznije da se postuje svacija sloboda u smislu odlucivanja s kim ce biti.

E jel nije problem da otkljucas opciju za komentare za druge bloggere, posto trenutno mogu da komentarisem samo sa nalogom na bloggeru.

MiaComic said...

Ja volim da pisem.Prija mi da svoje misli stavim na papir (ili da ih "iskucam" ,kao sto vodim blog).Poznajem pozamasan broj odraslih ljudi,cak i u poznim godinama koji pisu dnevnik i vecina njih tako zive u nadi da ce taj dnevnik objaviti u formi memoara.To je bas lepo,pogotovo ostaviti delic sebe narednim generacijama.

Evo,sada je otkljucana opcija za slobodno komentarisanje. :)
:)

Anonymous said...

da vidis, ja nisam nikad razmisljao o tome, nije lose imati jedan presek svojih aktivnosti...

tnx, sada je mnogo brze