Saturday, March 03, 2007




Red hot chili peppersi u Indjiji



Krajnje sokirajuce za pojedince.Zasto bi tako velik bend dosao u ovu zemlju,za koju mnogi ne znaju ni da postoji?U ovom slucaju necu razbijati glavu pitanjima,drago mi je sto se mnogima ostvarila zelja.

Jako veliki broj pesama koje su istinski dobre mogu da "poniste" gluposti koji su clanovi benda radili (kao sto je,recimo,"nudisticko nastupanje" sa samo carapama na...ehm.. ).Opet-valjda je sve to deo rock'n'roll-a ,mada..


Dobro je poznat stil Peppersa koji se nalazi u svim njihovim pesmama.Svi clanovi grupe su vrhunski muzicari,u to nema sumnje.Nije da sam neki fanatik Peppersa,ali mi prija njihova muzika.


Jezim se kada vidim klinke koje luduju (u svakom smislu te reci) kada cuju glas/vide nekog svog "idola" .Ili kada prelistam te casopise na trefici i vidim sve te fanove i slike klinki koje imaju sobu izlepljenom posterima i bukvalno se klanjaju tom nekom superstaru.


Jasno,ja volim Pepperse,a posto ne mozemo oziveti neke muzicare,one koji su stvarali pravu muziku,mozda cu i otici na koncert.Samo bih morala da odlucim u roku od odmah,jer se prica da se ocekuje velik odziv (kako i ne bi),a prodaja karata pocinje vec sutra.Neki prognoziraju da ce karte vrlo brzo i nestati..


Ipak,najvise mi prija da ukljucim winamp i pustim onu muziku,pravu,gde se muzika stvarala samo da bi se izvodila i cula,a ne zbog novca.I naravno,ne impliciram da je to slucaj kod Peppersa.Ali,drugacije je cuti UZIVO i slusati muziku sa kompjutera,u to nema sumnje.Samo sto me jakooooo nervira pipkanje i gurkanje za vise od 30.000 ljudi...














2 comments:

Anonymous said...

yeaaahhh,
let the force be with us :)
evo ja sam bas juce pricao sa nekim drugarima oko toga, da li i kako da idemo, ja hocu naravno ali jos nije sigurno,jer pitanje je kako otici, niko nece sa kolima da ide mada ja mislim da ce biti organizovan prevoz, koncert ce biti u utorak i to mnogima ne odgovara, a ja samo ne razumem zasto su samo 60 000 karata pustili :(

U svakom slucaju bice super, uopste ne sumnjam, pazi kad dolazi 50 kamiona opreme ! :)

MiaComic said...

Bice strava,u to ne sumnjam...