Wednesday, March 14, 2007

I ja sam,eto prelezala gripu.I nije jos potpuno zavrseno.

Svi se oko mene porazboljevase,jedino ja ostala.I svi mi kazu:"Pa,kako to da tebe jos nije uhvatilo?" A ja mislim u sebi:"Ne jedem ja toliko voca za dzabaka,pa to su vitamini,c vitamin,odbrana od najezde virusa,jacanje imuniteta.." I tako se sve ja zanesem,pocnem u sebi da filozofiram (kao da se ja razumem u biologiju),kad eto ti,dodje subota.Ustanem ja,ali eto ti,vidim,nesto me malko grebucka grlo.A i glava blago boli,onako neku osecaj,kao da se slon sprema da sedne na moju glavu,ali nece jos,vec samo osecam prisustvo njegove senke.Nista ja,samouvereno,posisam jedan strepsils i popijem fini caj od nane sa medom.I sve je super,tralala... Zove mene uvece staro drustvo,meni nesto kao malo lose,ali ipak ih dugo nisam videla (2,3 nedelje,ne znam ni ja koliko).A i vec tu pocinjem sebe da uveravam da mi nije nista. Izadjem ja sa njima,seli negde,narucili nesto da osvezimo grla,a meni kroz glavu prolazi samo vruca solja caja... Ipak,uzmem ja toplu cokoladu. Popijem ja to,ispricam se sa ovima,kad me pocne boleti grlo.Onako me steze iznutra.Onda me zaboli glava (mislim se,seo je onaj slon,i gnjezdi se-onako mi gnjeci glavu,dooooobro utrljava svoju guzicu..) i iznutra me neka vatra izjeda.Pocnu se meni postepeno i oci zatvarati (pomislim da licim na krticu,onako samo sa prorezima) i iz ociju mi krenu hladne suze.Sva se "rasklimam",odjednom mi je jako slabo,nema harmonije,sve otislo do djavola.Jos mi tako povremeno niz kicmu sklizi neka jeza i pocnu se blaaago osecati neke pulcirajuce tackice u misicima.Ja samo cutim i smeskam se,bilo mi je prijatno u drustvu prijatelja,ali sam onda pala na sto i umalo da ne zaspim.Tada je moj vrlo dobar drug (Stefane,ljubim te u oko!) rekao da bismo mozda trebali krenuti.

Ne znam kako sam stigla kuci.JEDVA. Cim sam usla,bacila sam se na krevet,usput izmerila temperaturu. 38,6 -da,da to je bio kraj.A sto se tice onih "pulsirajucih tackica" :one su se vec pretvorile u hronican bol.Bolela me je svaka koscica u telu,a najvise glava i vrat.Odvratan osecaj.Onda sam se pokrila pokrivacem-bilo mi je toplo.Ona se otkrijem-hladno mi je.Onda pocne da me drma drhtavica,sto je jaaaako neprijatno i ne bi pozelela nikom da dozivi slicno iskustvo.

Sada je peti dan moje bolesti i mogu slobodno reci da se osecam mnogo bolje.Povratila sam snagu,cak evo i kucam,samo me jos boli glava i grlo,ali ni blizu u onoj meri kao pre.Ali-nakon nekoliko hektolitra popijenog caja,ne-znam-koliko kutija brufena (volim brufen :) ) i jos nekog antibiotika,sta se drugo i moglo ocekivati?

Jaka sam ja,ali ipak...

2 comments:

Anonymous said...

uh bre, ja nikad nisam imao toliku temp. mogu zamisliti kako izgleda ja padnem u krevet i sa 37 :), mada ne znam koliko brufen pomaze, ja kad imam grip pijem pentraxil i za dva dana ko nov.

MiaComic said...

Ja za temperaturu popijem brufen,jer smanjuje temperaturu,a istovremeno ublazuje i bol.Medjutim,protiv temperature je mnogo bolji Eferalgan (ili vec slicno).Od kada sam popila jednu kasiku tog odurnog leka,temperatura mi nije skakala navise. :)