Saturday, March 17, 2007

Sve se vise cudim koliko su geniji i veliki umovi iz proslosti bili duhoviti.Ne znam ko je zapoceo tu pricu da onaj koji se bavi naukom nema vremena za smeh,niti ga interesuju ostale stvari u zivotu.Citati koji su ostavili geniji iz proslog veka (pa i onog pre) su veoma interesantni i duhoviti.Mislim se samo:kako to da ljudi danasnjeg doba nemaju nista pametno da kazu?
Ovih dana sam bas razmisljala o recima Marka Tvena:"U raj bi trebalo otici zbog klime,u pakao zbog drustva." :)

***

Koliko mi je odvratno kada neko prokomentarise za neku drugu osobu da je cudak.Mis'im,odakle TEBI prava da kazes za nekog da je cudan?! Ja se bas divim neobicnim ljudima,jer beze od jednolikosti,ne plase se da budu drugaciji.Nekada se u razgovor uvuce i fraza "On/ona nije normalan/a!Kako moze da se oblaci tako/kaze tako nesto/da joj se on/ona svidja...." A ja onda u tonu te osobe osetim ljubomoru i zavist,otprilike da bi i on/a zelela da barem malo bude kao "cudak".
A sta je normalno? Ono sto odredi vecina. Pih,kakav je to sud! Iz ugla vernika:vecina je i Hrista razapela! Vecina nije uvek u pravu,stavise,cesto nije.Sve sto je razlicito ,ljudi imaju naviku da pospu zemljom i zatrpsju.To je dovelo do izvesne doze ucmalosti i straha od drugacijeg.Kao "Mrtvo more" Radoja Domanovica.

***

Moj drug je rekao kako sve devojke lice kao jaje jajetu,cast izuzecima.Sve prate modu,recimo nose snalu tako da im pokupi siske,isto se sminkaju,kratka jakna sa cicom na kapuljaci,uske (usssskkkkeee) farmerice,francuski manikir,zvaka (obavezno se zvace otvorenih usta),patike ili cizme do kolena,po mogucstvu go stomak i najnoviji mobilni na rasklapanje. Ta njegova primedba me je iznenadila,a posle kada sam obratila paznju na lokalne devojke,zakljucila sam da je ovaj potpuno u pravu.Jos je i rekao da je pravo osvezenje videti neku koja odstupa od tog modnog sablona.Vecina tih devojaka ne razmislja mnogo.Neko ce reci da sam sad ja puna predrasuda devojkama koje (slepo) prate modu,ali ja kazem da je provereno.Jedan moj drugi prijatelj voli praznoglave.Cast izuzecima.Ne kazem ja da je lose pratiti modu,ali sa merom,u granicama.Jako mi je bezveze da neko izgubi svoju licnost na taj nacin,svoje ja,neka svoja obelezja.Jer,morate priznati,svako se izrazava i preko fizickog izgleda.U kojoj meri zavisi od karaktera.

Odoh sad,idem malo da se prosetam do grada,da se vidim sa nekim drustvom. :)

3 comments:

Anonymous said...

u vezi sa 'cudnim' ljudima... to ocenjivanje ljudi je poprimilo velike razmere, tu se vezuje i taj neki 'ispitivacki pogled', svi bi da u nekom nadju nesto lose nesto cudno itd.

A ovo oko izgleda devojaka... ima jos jedan detalj, to su one naocare sa cetvrtastim okvirima, ko da su ispale iz onih visoko budzetnih xxx filmova :)))

MiaComic said...

Da,vidis vrlo interesantno... A sad su u modi i one ogromne,pa sve lice na muve.Mada nekima dobro stoje..

Anonymous said...

malo preterah oko nacara , i ja upadoh u zamku generalizacije i procenjivanja :)