Friday, January 05, 2007

Pocela sam ja jos pre pola godine da pisem,kao sto je moguce uociti.Moj drugi blog se zove dobrodrustvo,jer je dobro drustvo tesko naci,pa kao da privucem malo posetioce,da zavire u moj svet.I sta je onda bilo?Moja prva greska je ta sto sam pisala na engleskom.Sve je to u redu,znam ja engleski,ali nekad jednostavno ne mogu da se setim neke reci ili izraza,a na srpskom sve ide glatko.Srpski jezik je stvarno...Pa,energican.I ne,ne mislim na psovke.Ne volim i izbegavam da psujem.
Ono sto me nervira jeste to sto (vecina) ljudi iz inostranstva imaju pogresan stav prema Srbiji.Maltene da je gledaju s visoka,zajedno sa svim ljudima koji zive u njoj.Boze moj,ni ne trude se da uvide lepotu Srbije.I sad bi se tu svi vezali za sela,etno pesme i izvorne narodne,kao to je Srbija.U redu,jeste,ali ima jos mnogo stosta sto lezi iza toga.Zivim u super gradu (ne,nije Beograd),i volim ga zbog svih ljudi u njemu.Sad ja malo preterujem,ne poznajem ih sve,ali tako iz moje okoline,da,to jesu divni ljudi.Postoji bezbroj predrasuda o Srbiji kao drzavi zbog ponekad ogavne politike,ali se retko ko osvrne na same ljude.Istorijski dogadjaji su navukli tamnu zavesu na Srbiju i sad svakog pojedinca to vuce unazad,o njemu postoje predrasude,kao da tog nekog odredjuje drzava u kojoj zivi.
Ja sam veoma svesna situacije u kojoj se ljudi nalaze,oseca se i umor svakog od njih,nema vise volje za borbom,za nastavak.I svi ste vi bili svedoci istog osecaja.Recimo,evo banalan primer:raspravljate se sa mladjim bratom/sestrom/majkom/ocem/ujakom/ujnom/najboljim prijateljem/prijateljicom . . . ,i znate da je mnooooogo tvroglaviji/a od vas.I sta onda?Posle par svadja,temperamentnih rasprava,diskusija ,nalazite se u poziciji da odustanete,jer smatrate da nema vajde,tvrdoglav/a je kao mazga,dizete ruke jer ste se umorili. E,pa,tako nesto.
I sta sad? Ne znam.Ja se trudim svim silama da ne izgubim volju za borbom,dokazivanjem,sve dok ljudi ne prestanu da gledaju drzavu,stanje okolo,i pocnu da gledaju same ljude.Da se neko zapita : "Ko je on/a?" ,a ne bre "Odakle je on/a?" Stvarno ima ljudi koji su ili zaslepljeni,ili imaju pomesane prioritete ili su idioti.U slucaju ovog poslednjeg,kome uopste i trebaju?

Ja sad idem da popijem caj,jer mi malo smrka nos,pa da ne rizikujemo.Bolje spreciti,nego leciti,jel?

: D

No comments: